Att ta medicin är inte roligt, men att ha roligt är bra medicin.

Jag är urusel på att blogga, jag funderade till och med på att lägga ner bloggen imorse men icke sa nicke, den får stanna kvar oavsett om jag uppdaterar 1 gång i timmen eller 1 gång i månaden. Mitt liv flyter på, varken några riktiga höjdpunkter eller några djupa dalar i tillvaron, men som sagt vardagligt så man ska inte klaga.


Tänkte faktist tillgägna detta inlägget till denna underbara tjej, som gör mitt liv betydligt mkt roligare. Det finns tillfällen då jag tänker om jag skulle stått ut högstadie tiden utan henne. Vi är så lika, hur vi tänker, vad vi gör och vad vi säger, vi känner verkligen varandra innan och utan. Du finns så långt in du kan komma i mitt hjärta och där lär du stanna i en lång tid framöver. För hur skulle jag klara mig utan dig, min finfina Linnéa Hiljegren som jag älskar så högt här på jorden? Det hade verkligen inte gått, min bästa vän. Man vet aldrig om man dör om 50 år eller imorgon och jag vill aldrig ångra mig i graven för saker som jag egentligen borde sagt hela tiden, så..
Tack för att du finns och för att du är så fantastisk, som du verkligen är!


"A best friend is like a flower, a rose to be exact.
Or maybe like a brand new gate that never comes unlatched.
A best friend is like an owl, both beautiful and wise.
Or perhaps a best friend is like a ghost, whose spirit never dies.
A best friend is like a heart that goes strong until the end.
Where would we be in this world if we didn't have a best friend. "


Kommentarer
Postat av: Linneahilje

Åh lisa, Läste inlägget nyss!

Jag älskar dig bästa vän <3

2009-10-13 @ 09:50:18
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: jawi

snubblade in på din sida o säger hej hej

2009-10-23 @ 01:26:31
URL: http://jawifashion.blogg.se/
Postat av: elin

Hej, pga flytt har jag rensat hela min garderob till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg,tack.

2010-04-15 @ 18:40:26
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0