Mysig hemmakväll ;)

Jag passade lite barn igår och självklart så var en av de lite förkylda.. Så imorse vaknade man upp med ont i halsen och öronen, toppen. Men ganska skön dag, läst en del och kollat film typ och jag känner mig lite bättre. Nu ikväll blir det ensam myskväll med mig själv och oc boxen+ en skål med popcorn, inte helt fel faktist.
För ni som inte känner mig så klippte jag av mig håret för några månader sedan, från att ha jätte långt till superkort, visst jag älskade frisyren i början men sen tröttnade jag lix. det går bara att ha det utslläppt aldrig någon snygg uppsättning, skön strand knut på huvudet, så kortsagt kan jag säga att jag ångrade mig ordentligt. Äntligen har jag hittat ett löshår som både är äkta och för ett bra pris hos Louise, som har riktigt fina saker till salu till bra priser. Så nu är jag jätte glad, även fast nya saker inte ska göra så man får bättre självförtroende tror jag detta är något som kommer förbättra mitt utseende och därmed göra så att jag får bättre självkänsla. Nej nu ska jag och Frasse krypa upp i soffan och mysa. Ha en bra kväll :)


Bild på min outfit från igår innan barnpassningen, min spegel är verkligen ren haha.
Tshirt från Zara 299:-
Hög midjekjol från Bikbok 249:-
Skorna är från skopunkten 249:-
Väskan från Esprit, vet ej priset.
Armband från guldfynd, fått i present.

Kommentarer
Postat av: elli och ella

Frågestund fram till klockan 22.00

Kika in <3

2009-08-01 @ 17:52:27
URL: http://elliochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0