Lisa tipsar :)

Idag orkar jag inte skriva så mycket men här får ni två trevliga tips istället.

Det första är en hemsida om det nyaste inom kändisvärlden, här kan ni läsa alltifrån plastikoperationer till giftermål för kändisarna. Är ni intresserade av sånt tycker jag absolut ni ska besöka www.kandisnytt.com :)

Det andra tipset är en cover som Jem gör av Paul McCartney's "Maybe I'm Amazed". För ni som följde OC första säsongen känner ni nog igen den. Den är riktigt fin, både texten och sången.



Nej nu ska jag fortsätta titta på minnestunden av Michael Jacson, lite sorligt men samtidigt bra att alla får ta del av det.. Två låtar som jag kommer att minnas länge är bad och heal the world. Vilken M.J låt kommer ni att minnas ?

Kommentarer
Postat av: Janz

Kommer minnas ALLA! ;d

Skön blogg! (;

2009-07-08 @ 08:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0