Frukost med O & M :)

Just nu sitter jag, Olle och Måns och äter tunnbrödsrullar och kollar på Hitta Nemo, jätte mysigt :)

Igår hann jag inte blogga eftersom det var en del att göra, bl.a. hade jag fått ansvaret att göra en picknik korg. Självklart ska jag ju alltid tro att allt ska gå så snabbt och lätt, så nån timme innan vi skulle åka började jag göra pannkakor. Det räcker nog med att säga att min hund blev nog några kilon tyngre av några brända eller förstörda pannkakor. Men tillsist fick jag iallafall ihop en fikakorg och bar mig ner till staden där jag mötte upp Olle & Måns, som är som mina lillebrorsor kan man säga. Vi tre tog då tåget till Falkenberg, när vi väl var där gick vi runt lite i den lilla staden och mötte upp mamma. Sen bar det av till Karlsson på taket teatern, där vi tog en fika i en söt liten trädgård först. Själva teatern var riktigt bra, har ni småsyskon tycker jag absolut ni ska gå på den om den kommer till er stad eller i närheten. Lillebrorskaraktären spelades av Tim Wells, alltså Robert Wells son, lite häftigt tycker jag. Nej som sagt, en jätte söt teater. När vi kom hem spelade vi lite fotboll, dem utklassade mig ganska stort. Längre ner kommer i inlägget kommer lite bilder från igår.
Nu ska jag klä på mig och fixa mig lite, ska klippa mig i eftermiddag men blir nog bara ta lite i topparna och kanske lite i luggen så ingen större förändring tror jag. Har funderat på köpa löshår är sjukt trött på de korta nu och saknar mitt långa. Någon som vet ett bra och billigt ställe att köpa löshår nånstans? :)


Ursäkta för den dåliga kvaliten på bilderna, de är tagna med mobilen.





Kommentarer
Postat av: LinneaHilje

Sv: Tacck =) Vad söta dom är asså:D

2009-07-09 @ 13:18:11
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: Indeed, Wilma är ett fint namn, men det har jag redan en syster som heter. :) Hon ska antagligen heta Lovisa.

2009-07-09 @ 19:29:49
URL: http://heyfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0