Tjena bloggen :)

Idag är det tisdag och det innebar sovmorgon, gud så skönt eftersom vi var hos Ida igårkväll på chillfest kan man säga, så det var behövligt. Dagen har gått jätte fort och i eftermiddes har jag bara tagit det lugnt och gått upp och ner med saker till nya rummet från det gamla. Det börjar faktist ta sig så smått nu, kanske rent av kan bli fint där inne sen när det är målat och klart. Ikväll ska jag gå ut med Pillen en runda med hundarna och sen kanske kolla någon film ikv.
Igår kollade vi tjejer in hon Amanda som ligger på bloggtoppen och som vi garvad åt hennes videobloggar, herregud, det är verkligen patetiskt, tror att jag ska filma mig själv när jag härmar henne och sen lägga in det på bloggen.. Att hon inte skäms eller tycker det är de minsta pinsamt när hon typ låter som en litet marsvin och pushar upp pattarna till hakan, riktigt pinsamt enligt mig, men det är hennes val..
Lots of love/ L.

Så länge får ni en bild på Pillen och mig ifrån Spanien detta året, saknar det som tusan nu..

Kommentarer
Postat av: Cecilia

sv: joo då med mej är dt superbra lite trött bara

Har gjort en till tävling på min blogg nu ;) kolla in och du vill vara med och delta än så länge är det ingen som har deltagiigt ;P

2009-09-01 @ 19:38:51
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/
Postat av: LinnéaHilje

Svar: Haha eller hur ;) du är också underbar LA!

O förresten, skulle vi hitta på ngt på fredag? Jag sket i CE..^^

2009-09-02 @ 16:30:09
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: Malin Askenvind

haha har också sett hon amanda , hon är riktigt pinsam låter som en galen hamster typ :P

2009-09-04 @ 13:31:46
URL: http://bandiittqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0