LISA TIPSAR! :)

Okej, denna veckan har inte varit ett dugg intressant, därför tänker jag inte skriva något detaljerat om den men kan nämna några saker som jag gjort ialfl.
* Lunch på bluethai med Challan.
* Ringträning med Frasse för första gången, gick hmm sådär haha.
* Afropower dance.
* Pluggat ganska mycket, som jag egentligen borde göra just nu..


Vartfall ska ni inte behöva läsa mer om mitt oglamorösa liv, utan istället tycker jag att ni ska klicka på videon här nere. En av de två som busringer känner jag, han är helt galet rolig och vågar verkligen bjuda på sig själv. De har många riktigt galna och roliga videor på sitt youtube "nickname" som är Jocea productions. Jag rekomenderar att söka på det om ni är sugna på att ramla av stolen av skratt!
Här är trevliga samtal III, som är den tredje i serien "trevlig samtal", titta och njut kära läsare! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0