Kärlek är som ett lotteri, för att kunna vinna, måste man spela!

Hej gott folk (även ont folk om ni är här och kikar)! Helgen har varit lugn och skön med trevliga människor, bl.a. min syster som var hemma från Danmark över helgen.
Jag har en "hemlig beundrare" som väldigt gärna vill att jag ska lägga upp en spice girls låt & vad gör man inte för sina läsare? Såhär kommer en gammal dänga från 90-talet! :)
xoxo / Lisa

Lyssna och tänk efter om du har några minnen med den här låten, det kan jag säkerligen intyga att jag har iallafall. Hade varit kul om ni kommenterar era minnen från den eller någon annan gammal dänga som spelats x antal gånger när man var mindre. Då kanske just du bli länkad i mitt nästa inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: Din hemliga beundrare

Tack så mkt Lisa Almelund som bor på slingan 32 på kärleken i halmstad, du fyller år den 2 februari, född 1993 din mamma heter inger, din pappa jörgen syskon niklas och mia ! jag kan allt om dig hade kunnat sitta i timtal och rabbla upp saker om dig.

Tack för spice girls låten ! Hoppas du hittar din mobil snart ! JAG ÄLSKAR DIG LISA! <3

2009-09-28 @ 21:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0