Nej nu (höll på att skriva en svårdom)..

Jag ska ta mig i kragen, dra av täcket och blicka framåt från min lilla dystra och tråkiga november mörka tillvaro och jag ska börja blogga igen.. Så enjoy people!

Jag orkar inte skriva vad som har hänt nu de senaste veckorna, men jag har säkert haft det jätte bra för det mesta iallafall haha.
Ikväll blir det först tacokväll hos L, sen drar vi nog hem till mig och kollar lite film och snackar strunt. Inatt tänkte vi dela säng eftersom mina föräldrar är i malmö och jag är fruktansvärt mörkrädd.
Ps.. Måste dela med mig av denna toppensida där man kan hitta allt i tv och film väg (nästan). Det är inget olagligt utan du kan kolla hur mkt du vill på hemsidan men inte ladda hem det. Många av filmerna och serierna har riktigt bra kvalite också, så tummen upp för http://tvshack.net/

Ha det bra folk så ska jag försöka hinna slänga in ett inlägg snart igen, kan ni gissa vilken bio premiär jag och Challis ska gå på imorgon ? Kan ge er en ledtråd, han som spelar huvudrollen i filmen har ett efternamn som börjar på samma sak som bröst är på slangsvenska(-e).. Där får ni något att klura på, haha. Min humor var usel idag. Men som sagt ha en trevlig Lördag. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad söt du var och vilken fin blogg! Jag tror du menar New moon imorgon (Pattison). Ha det bra och keep it up! <3

2009-11-22 @ 16:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0