Förlåt för dålig uppdatering ..

Jag har inte varit hemma på några dagar utan sovit hos Emma därav den dålig uppdattering, tänkte att jag kortfattat skulle säga vad jag har haft för mig. På onsdagen åkte jag ut till Stallet och var där med Emma and co medans hon red. Därefter åkte vi till ett jättemysigt litet fik, sen bar det av till stranden för hela familjen och stekte. Kvällen tog vi bara det lungt och kollade lite tv. Däremot blev det lite mer fart igår, då vi åkte till funcity hela högen. För er som inte vet vad funcity är så är det en slags nöjes/vattenland park. Det var faktist riktigt kul även fast jag är 16 år och jag skulle tippa på att parken är byggd för 8 åringar. På kvällen red Emma ut en runda så jag sprang efter, inte så långt men blev ändå svettigt med tanke på värmen, fast man ska absolut inte klaga, jag älskar det!
Idag har vi bara tagit det lungt och varit på Getinge badet en stund. Nu har jag precis kommit hem och kollar lite på oc, ska strax göra mig i ordning inför kvällen. Jag ska först äta på en resturang med min familj+ Pillen därefter tror jag att vi åker till någon kompis eller bara kanske hyr en film och tar det lungt hemma, vi får väl se vart vindarna bär ..
Förlåt för ett väldigt långt och ganska tråkigt inlägg.

Ni har antagligen hört att Michael Jacson dog igår, måste erkänna att jag blev förvånad. Visst, han har noginte varit någon ängel men jag tycker inte att det förändrar hans musik. Den var och är fortfarande enormt bra, vissa låtar är oförglömliga såsom Billy jean och thriller. Det spekuleras mycket ifall han tog självmord eller inte, men det får obduceringen visa. Vart fall tycker jag att han ska få vila i frid. :(

Imorgon lägger jag upp bilder från funcity och ifrån idag, bäst att jag skyndar mig nu så att mina päron inte blir allt för arga när jag blir sen. :)
Vad ska ni göra ikväll förresten?

Kommentarer
Postat av: Celina

R.I.P King Of Pop <3

2009-06-27 @ 22:08:50
URL: http://celinaloof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0