Tänk att denna speciella dag är klar..

Åh första dagen på Sannarp avklarad och jag kan erkänna jag var lite nervös imorse.. Men det släppte så fort jag kom dit, fått en riktigt härlig klass med trevligt folk så jag ska nog klara mig i 2,5 år. Sen åkte jag till stan med massa tjejer och fikade, jätte mysigt. Just nu, har jag bytat om för femtioelfte gången ikväll bara för att veta vad jag ska ha på mig imorgon och ännu har jag inte hittat något bra haha, patetiskt men sant .. Hoppas att eran dag har varit lika bra och att ni trivs om ni börjat gymnasiet :)
 


Första dagen på gymnasiet outfit :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Sv:Tack (a) Jo då, våran klass är redan bäst! ;) ^^

2009-08-23 @ 19:50:02
URL: http://klawitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0