Om man inte tar sig själv på allvar, vem kommer då att göra det?

Jag hinner tyvärr inte lägga upp bilder från Frankrike/Spanien resan, det är för mycket just nu men tur som ni har, har mitt kär resesällskap Linnéa varit så duktig och laddat upp massa "vackra" bilder på mig, men även på där vi varit och på stranden/byn och på oss tillsammans o.sv. Så det är bara att kika in här om ni är nyfikna på hur de ser ut. :)

Det händer inget direkt intressant i mitt liv just nu, bara en massa saker som ska fixas innan Onsdag då jag börjar gymnasiet, på Sannarps skolan. Skriver mer om min såkallade utbildningen i nästa inlägg. Nu måste jag rusa innan Frasse kissar inne haha. Ta hand om er :)

Kommentarer
Postat av: LinneaHilj

Svar: Det blir toppen!Så kanske vi kan luncha med? xoxo

2009-08-17 @ 16:05:03
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: LinneaHilj

Svar: Hm. jo men det blir nog bra=) Hör av mig!



xo

2009-08-17 @ 23:50:16
URL: http://linneahilje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0