Dags för en springtur..

Igår blev hm lite annorlunda ifrån vad jag hade tänkt och planerat, det blev ingen kräftskiva p.ga att de som vi skulle till hade maginfluensa och det blev ingen städning för den delen heller p.ga min lathet.. Men jag hade en mysig dag ändå, åkte till hundbadet med Frasse, Tarzan och syrran på dagen, blåste lite men hundarna tyckte det var jätte kul så det var de värt. På kvällen hade vi istället kräftskiva med familjen och spelade spel och kollade lite film, så det blev en helt okej Lördagskväll ändå, jag somnade vartfall efter typ en timmes läsning av twilight, den är verkligen galet bra och berondeframkallande. Nog snackat om gårddagen, nu ska jag sätta på mig löparskorna och bränna lite fett ;) Här är en bild från stranden igår på Frasse, han ser skit stor ut där men men haha.
I eftermiddag ska vi ha massa gäster här och fira syskonen, så det blir nog inte att höras fören imorgon.

Ha en bra och skön Söndag alla läsare :)


Kommentarer
Postat av: LinneaHilje

Svar: Tack! <3 Fin bild på frasse med ;)

Och du, jag tror jag kommer hem ganska tidigt ikväll så vi får väl gå en sväng med hundarna då?

:)

Jag messar sen<3

2009-08-30 @ 12:46:47
URL: http://linneahilje.blogg.se/
Postat av: A.F

Det hade nog det ;)

2009-09-01 @ 18:06:33
URL: http://agf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0